niedziela, 6 listopada 2016

Pierwszy post.

Witam. Założyłam bloga, bo w sumie - why not? (chyba po części stąd wzięła się ta nazwa), chociaż nie tylko... Będę tu pisać w sumie o wszystkim. Jeśli zdarzy mi się coś fajnego - pewnie o tym napiszę! Jeśli weźmie mnie na jakąś głębszą twórczość - to o tym napiszę! Jeśli wymyślę coś kreatywnego - to może zrobię jakieś DIY i pewnie również o tym napiszę! Jeśli będę chciała wyrazić swoją opinię na dany temat - to zapewne o tym napiszę! Bo czemu nie? Tak więc, jeśli lubisz poczytać trochę pierdół, wywodów, opinii na różne tematy, a nawet twórczości, inspiracji i pooglądać  parę efektów (może nie zawsze do końca udanych) czyjejś kreatywności i pracy to myślę, że znajdziesz tu coś dla siebie! Oczywiście jeśli tak jak ja kochasz jednorożce, pozytywną energię i małe, słodkie istotki to również zapraszam! Nie obiecuję, że posty będą jakieś profesjonalne, ale mam nadzieję, że po pewnym czasie uda mi się uzyskać jakiś poziom. Niektórzy nic nie zaczynają, bo boją się pokazywać, że zaczynali od zera i to jest największy błąd! Przecież każdy, dziś wielki człowiek przeszedł przez to samo.

Tak więc słowo na dziś: Jeśli chcesz coś zacząć to po prostu to zrób i nie patrz na opinię innych!

Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej.
Pozdrawiam <3
Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz