sobota, 21 października 2017

Jesień...

Witam po dłuższej przerwie. Jak już pewnie wszyscy wiedzą, moją pasją jest fotografia, a ulubioną porą roku jesień. Co roku uwielbiam robić w ten czas zdjęcia, które zawsze udowadniają to, jaka jest ona piękna. Dzisiaj właśnie chciałabym te dwie rzeczy połączyć i podzielić się z wami trochę tym pięknem w formie takiego "zdjęciowego" posta, którego już też ostatnio, jakiś czas nie było. Zapraszam!

Jesień jak dla mnie jest wyjątkowo przytulnym czasem,
Czasem ciepłej herbaty, świeczek i długich wieczorów.

Jesień to przede wszystkim kolorowe liście na drzewach,
W przeróżnych odcieniach.

Pomarańczowym, czerwonym.


Żółtym, złotym i brązowym.

Wszystkie piękne, ciepłe, złote, polskie.

Jesień to także promienie słońca oświetlające parki,
nadające tej wyjątkowej, radosnej aury.

Jesień to spacery po suchych liściach i rowerowe przejażdżki.

Jesień to czasem jednocześnie zima.

Jesień to wrzosy,
Wszędzie wrzos i dynia.

I jeszcze więcej wrzosów i dyni.
Jesieni z żadną inną porą, 
nie da się pomylić...

Mam nadzieję, że zdjęcia, jak i cały ten post się podobał i że może zmieniłam trochę opinię niektórych na temat jesieni, albo chociaż pokazałam jej piękniejsze oblicze. Na koniec życzę jeszcze każdemu, kto to właśnie czyta jak najlepszego korzystania z tej pory roku i pamiętania przede wszystkim o tych jej jasnych stronach, a wtedy na pewno nie będzie już taka przygnębiająca :).

Julia

1 komentarz:

  1. Prześliczne zdjęcia robisz. Pamiętam jak byłam mała nie mogłam sie zdecydować która pora roku to ta moja ulubiona. Teraz wiem że każda jest wyjątkowa. Ale teraz w listopadowe (niby od 3 dni ale..) ponure dni najbardziej doceniam właśnie herbatę bo liście już spadły. Teraz tylko czekać na śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń