wtorek, 4 kwietnia 2017

Moje ulubione aplikacje na telefon.

Dzisiaj przychodzę z takim luźnym postem, w którym będzie spis moich ulubionych aplikacji na telefon. Od razu wspomnę, że kolejność w jakiej są one wypisane jest zupełnie przypadkowa, a wymieniane przeze mnie aplikacje to są te do ściągnięcia, nie takie jak aparat, czy galeria. A więc zaczynajmy!

1. Snapchat, Instagram, Facebook, Messenger, YouTube

Stwierdziłam, że wszystkie Social Media (nie wiem, czy YouTube się do nich zalicza) umieszczę w jednym punkcie, bo inaczej wyszłoby tego o wiele za dużo. No co tu dużo pisać... Każdy (no, prawie każdy) je ma, używa ich i chcąc, czy nie chcąc muszę przyznać, że są one nam bardzo potrzebne no powiedzmy chociażby, że do komunikacji. A tak z drugiej strony... Czy nie dobrze jest się czasem "odmóżdżyć" i popatrzeć np. na zdjęcia kotów na Instagramie :D?

Mój Snapchat: julia.spalinska

Mój Instagram: julia.spalinska
Mój Facebook: Julia Spalińska










2. My Day

Jest to, jak dla mnie bardzo przydatna, aplikacja do odliczania dni do jakiegoś wydarzenia. Czasem nie można się czegoś bardzo doczekać, a mam wrażenie, że jeśli się tak odlicza to jakoś tak szybciej płynie czas. Przykładowe wydarzenia, które ja mam w tej aplikacji to m.in. wakacje, czy koncert zespołu Coldplay, na który wybieram się w czerwcu.


3. 10,000+ Wallpapers

Takiego typu aplikacji nie mogłoby u mnie zabraknąć, bo bardzo lubię mieć coś fajnego na tapecie i uważam, że dzięki temu cały telefon wygląda od razu ładniej. W tej aplikacji jest naprawdę mnóstwo pojawiających się codziennie coraz to nowszych tapet podzielonych na pełno kategorii. Do wyboru, do koloru!


4. Shazam, Spotify

Te dwie aplikacje chyba zna każdy. Jedna z nich - Shazam, służy do wykrywania tytułu i wykonawcy piosenki, która akurat leci np. w radiu. To naprawdę bardzo często mi się przydaję, gdy jakiś utwór mi się spodoba, a nie znam jego tytułu. Druga aplikacja - Spotify, no po prostu, darmowy (no chyba, że w wersji premium) serwis muzyczny chyba z każdą muzyką jakiej byśmy tylko chcieli w danej chwili posłuchać. Bardzo często korzystam ze Spotify'a, czy to w domu, czy to jak gdzieś idę słuchając sobie czegoś przez słuchawki.



5. PhotoGrid, Snapseed

Za pomocą tych dwu aplikacji obrabiam wszystkie swoje zdjęcia (no chyba, że wrzucam je na Instagram, to wtedy dodatkowo jeszcze tam). Pierwsza z nich - PhotoGrid służy do robienia kolarzy z paru zdjęć jednocześnie. Druga - Snapseed, to po prostu, jak dla mnie bardzo dobry edytor zdjęć, który jak na aplikację na telefon ma bardzo dużo funkcji. Obydwu aplikacji używam już od dawna i jak narazie nie znalazłam żadnych lepszych.

 

6. Best Fiends

Na koniec musiała pojawić się jakaś gra. W sumie to nie gram jakoś w żadne i to jest jedyna, którą w tej chwili posiadam. W sumie to mam ją już od dłuższego czasu i na prawdę się w nią wciągnęłam, bo aktualnie jestem na poziomie 127. Nie będę się tutaj rozpisywać o co w niej dokładnie chodzi, mogę tylko serdecznie ją polecić.


To były moje ulubione aplikacje. Mam nadzieję, że kogoś one zainteresują i może ktoś je nawet ściągnie bo na prawdę według mnie są tego warte.

Julia

1 komentarz:

  1. Oprócz aplikacji służących do rozrywki warto zwracać również uwagę na takie, które ułatwiają pracę. Dla przedsiębiorców sprawdzi się aplikacja OnePower. Więcej na jej temat można przeczytać na stronie https://smart4up.com/.

    OdpowiedzUsuń