piątek, 24 marca 2017

Wiosna...

Wiosna to kwiaty,


Wiosna to drzewa,


Wiosna to wiatr, co pyłki rozsiewa.


Wiosna to owady ze snu się budzące,
Po zimie do pracy się zbierające.


Wiosna to zwierzęta z nor wychodzące.


Wiosna to słońce późno zachodzące.


Wiosna to burze, małe i duże.


Wiosna to szczęście,
Wiosna to marzenia.


Wiosna to wspomnienia,
których nikt nie zamienia.


Wiosna to koniec zimnych dni.


Wiosna znów tu jest i już nie śpi...


A więc mamy już wiosnę! Ja się bardzo z tego powodu cieszę i tylko czekam, aż na dworze będzie coraz cieplej. W końcu wszystko budzi się i odżywa po zimie. Ta pora roku według mnie jest naprawdę piękna! Mam nadzieję, że takie przedstawienie przeze mnie wiosny, w trochę innej formie posta wyszło dosyć fajnie, bo chciałam zrobić coś trochę innego niż dotychczas. Wszystkie zdjęcia, jak i ta krótka "twórczość" są moje. Co mogę jeszcze dopisać? Po prostu. Miłej wiosny wszystkim życzę!

Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz