niedziela, 19 lutego 2017

Głupie rzeczy, które wszyscy robimy.

Dzisiaj po małej, tygodniowej przerwie wracam z (w końcu) luźniejszym postem. Postanowiłam zrobić listę, w sumie dosyć zabawnych i głupich rzeczy, które każdy z nas (a przynajmniej wydaje mi się, że każdy z nas) kiedyś zrobił. Oczywiście to tylko kilka przykładów, które w danym momencie akurat przyszły mi na myśl i napewno istnieje jeszcze dużo, dużo więcej takich rzeczy, które wszyscy robimy.

1. Szaleńczy bieg 1%

Znacie to uczucie, gdy robicie coś długo na telefonie i nagle zdajecie sobie sprawę, że został wam 1% baterii, a potem wpadacie w panikę? To mi samej nie jest ani trochę obce i zdarza mi się na porządku dziennym. Ja za każdym razem w takiej sytuacji wręcz rzucam się po ładowarkę i biegnę do najbliższego gniazdka, żeby tylko mój telefon nie "umarł". Myślę też, że nie jestem jedyną osobą, która tak robi :D.

2. Światło w lodówce

Tu chyba nie mam nawet jak się rozpisać. Po prostu trzeba przyznać, że każdy z nas kiedyś zamykał drzwi od lodówki tak wolno, żeby zobaczyć jak gaśnie w niej światło. To bardzo głupie i naprawdę nie mam pojęcia czemu to robimy :D.

3. Itp.

Co do tego punktu, nie jestem pewna czy wszyscy tak robią, ale postanowiłam go tu umieścić, ponieważ mi nie raz się to zdarzyło. Chodzi mi o sytuację, gdy piszemy coś, no nie wiem w moim przypadku mogłoby być to coś do szkoły i gdy skończą nam się pomysły na przykłady to po prostu piszemy skrót "itp.", aby wyglądało to tak jakbyśmy mieli tych przykładów jeszcze więcej. Chyba, że tylko ja tak robię? :D

4. Ninja

Tu kolejna rzecz, która często mi się przytrafia, bo kocham nosić grube skarpetki, szczególnie wieczorem. A chodzi mi tu o ślizganie się po podłodze, czasem nawet przez całą jej długość w takich skarpetkach i udawanie ninjy. Osobiście najlepiej ślizga mi się na płytkach :D.

5. "Co?"

Ten przykład jest trochę "chamski", ale trzeba przyznać, że tak robimy. Kiedy nie usłyszymy, co ktoś mówi, ale nie chcemy już po raz trzeci powtarzać "co?" po prostu kiwamy głową i się uśmiechamy mając nadzieję, że nasz rozmówca nie zadał nam jakiegoś pytania :D.

6. Lenistwo

Kiedy siedzimy sobie wygodnie na łóżku i zapomnieliśmy czegoś np. telefonu, ale nie chce nam się wstawać, więc czołgamy się po tę rzecz, tak żeby tylko nie zejść z łóżka :D.Ta sytuacja wynika z ludzkiego lenistwa i mi może nie tak często, ale dalej się zdarza.

7. Pustka

Czasem, gdy chcemy coś przekąsić i zaglądamy do lodówki, a tam nie ma nic dobrego, więc zamykamy drzwiczki, żeby potem znowu je otworzyć z jakąś głupią nadzieją, że coś się w niej chyba jakoś magicznie pojawi i tak nawet kilka razy. No kto tak nie robił? :D

8. Stalking

Kiedy ktoś mówi "znasz go/ją..." i wpisujemy imię i nazwisko tej osoby na Facebooku, żeby zobaczyć czy ją znamy lub w innym przypadku, żeby specjalnie przejrzeć profil naszego znajomego lub partnera i zobaczyć co tam ostatnio robił, z kim się spotykał i generalnie tak sobie powęszyć.

9. Nie chcę gadać

Czy tylko ja, gdy widzę kogoś kogo znałam bardzo dawno i po prostu nie chcę i nie mam o czym z nim rozmawiać wyjmuję telefon z słuchawkami i udaję, że piszę smsa albo słucham muzyki, żeby uniknąć rozmowy? Nie wydaję mi się :D.

10. Teledysk

I ostatnia sytuacja, czyli moment gdy jedziesz w aucie, a w radiu akurat leci jakaś smutna piosenka i co robisz? Patrzysz przez okno i udajesz, że jesteś w teledysku do niej. Jeszcze najlepiej, gdy jest to smutny utwór a za oknem pada deszcz. No kto tak nie robi? :D


To już wszystkie rzeczy, które akurat wpadły mi do głowy. Mam nadzieję, że wszyscy je robimy i się z nimi utożsamiliście, bo jeśli nie to robiąc je i pisząc o tym wyszłam na jakąś idiotkę :D.

Julia

Na koniec jeszcze zdjęcie wcale nie pasujące do tematu notki, ale chciałam je wstawić, bo po prostu mi się podoba :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz